2 camera3 camera
Grand Palace Venice Canal View n. 5

Logement entier

4 voyageurs

1 chambre

2 lits
Veuillez entrer le nombre d'adultes.
Adultes
1
Veuillez entrer le nombre d'enfants.
Enfants
De 2 à 12 ans
0
Veuillez entrer le nombre de bébés.
Bébés
- de 2 ans
0
4 voyageurs au maximum. Les bébés ne sont pas pris en compte dans le nombre de voyageurs.
Vous ne serez débité que si vous confirmez

Luxury Water View Apartment est accessible de Piazzale roman et de la station Santa Lucia vous aurez l’opportunité de visiter Venise à 360°, en effet il est situé dans le quartier de santa Croce.

Le logement

Luxury Water View Apartment est un palais splendide avec une vue sur Rio Del Tintor des canaux qui, des siècles passés, permettait l'entrée des marchandises à Venise grace à son emplacement à proximité du port. Le bâtiment a été entièrement restauré et meublé dans un style moderne, il dispose de 5 appartements spacieux qui donnent tous sur les canaux de Rio del Tintor. La restauration a permis aussi de mettre en lumière et de renouveler les plafonds et les poutres, décorées en bois, les terrasses vénitiennes et le marbre de la fin des années 700. Chaque appartement bénéficie d'une lumière naturelle excellente, mobilier en design, des équipements modernes tels que: lave-vaisselle, air conditionné, micro-ondes, TV et wi-fi, des lits confortables et salles de bains modernes avec douche. Les appartements sont répartis sur les 4 étages facilesement accessible par les escaliers de marbre et peuvent accueillir jusqu'à un maximum de 28 personnes.

Luxury Water View Apartment n. 5: Appartement de 50 m², au 3ème étage composé d’une entrée, ample séjour avec divan lit matrimoniale et TV écran plat, une chambre complète de lit matrimoniale, armoires, tables de chevets, 1 salle de bain avec box douche, sèche-cheveux et cuisine équipée de plaque chauffante, Lave vessaille, frigo, four à micro-ondes, grille-pain, bouilloire, machine à laver. L’appartement peut accueillir confortablement 4 personnes. À votre arrivée vous serez accueillipar un personnel qualifié qui vous fournira les informations utiles pour votre séjour à Venise.

Inclus dans le prix:
•- serviettes et literies pour la maison.
•- Détergents pour plats et Lave Vessaille.
•- Savon et shampooing.
•- Plan de Venise.
•- Climatisation.

Sur demande, donc n'est pas inclus dans le prix, on peut organiser pour vous:
•- Petit-déjeuner
•- Navette de / à l'aéroport avec taxi aquatique.
•- Lit pour bébé.


Le logement
Capacité d'accueil : 4
Salles de bain : 1
Chambres : 1
Lits : 2
Arrivée : 15:00 - 22:00
Départ : 10:00
Type de logement : Logement entier

Équipements

Prix
Voyageur supplémentaire : Sans frais
Frais de ménage : 30
Réduction à la semaine : 10%
Communiquez toujours via Airbnb
Pour protéger votre paiement, ne transférez jamais d'argent et n'établissez pas de contact en dehors du site ou de l'application Airbnb.
En savoir plus

Couchages
Chambre 1
1 lit king size
Espaces communs
1 canapé convertible

Règlement intérieur
Non fumeur
Ne convient pas aux animaux
Pas de fête ni de soirée
L'entrée dans les lieux se fait entre 15:00 et 22:00

Staff
1- All our employees (check in staff , maintenance staff ) are required to show BestVeniceApartments’s badge .
2- Our staff in charge of check in service , reservation office or administration is authorized by My Ovatta srl to collect and manage the personal information in accordance to the current regulations “ Privacy policy pursuant to art. 13 of Legislative Decree n. (PHONE NUMBER HIDDEN) “
Check in :
THE CHECK IN AND THE DELIVERY OF THE KEYS TAKE PLACE AT OUR RECEPTION WHICH IS LOCATED AT SANTA CROCE 515 (VENICE PIAZZALE ROMA). AT ARRIVAL, WE WILL PROVIDE THE GUEST WITH ALL THE INFORMATION AND INSTRUCTIONS TO GET TO THE PROPERTY RESERVED.
1- Please communicate your expected arrival time at least 10 days before arrival.
2- Check-ins start at 3pm and they are free and guaranteed till 10:30PM
3- All arrivals after 10.30 pm will be managed the next day
4- At check in , all guests will be required to submit to the check in assistant the own identity document (identity card or passport ) needed for the registration of the arrival at the police and at the Municipality of Venice . Personal information will be treated according to the “ privacy Policy to art. 13 of Legislative Decree n. (PHONE NUMBER HIDDEN)” .
5- At check in all guests must sign a document : authorizing the withdraw by credit card , taking note of the Property Regulation , taking acknowledge and undertaking to respect all the rules of the house .
6- Tourist tax must be paid by cash at arrival : approx € 2,50 per person per night
PRIVATE CHECK IN EXTRA SERVICE ONLY ON REQUEST AND DEPENDING ON STAFF AVAILABILITY
OUR STAFF CAN TAKE YOU TO THE RESERVED PROPERTY. THIS SERVICE IS ON REQUEST, YOU MUST FIX AN APPOINTMENT BASED ON OUR STAFF AVAILABILITY AND WITH A SURCHARGE OF 50 EUROS. THE LATEST PRIVATE CHECK IN BOOKABLE APPOINTMENT IS AT 10PM BASED ON OUR STAFF AVAILABILITY.
1- If you have booked a private check in please respect check in appointment’s times , if you might be late please inform us at least 2 hours before the agreed check in time
2- If you have booked a private check in please note that If the check in time established before arrival is not respected it will be our responsibility to fix a new appointment depending on our staff first availability
3- 2- If you have booked a private check in please note that if the guest does not respect the agreed check in time and does not inform us on any variation within 7pm of the arrival date , the guest will be charged the 50 euros penalty.
Check out :
1- Check out must be done within and not after 10am
2- In case the guest does not respect check out time it will be our responsibility to contact the guest and following to guests behavior My Ovatta will reserve the right to charge an additional fee equal to the price of one night . My Ovatta also reserves the right to (in case we need to clean the apartment in order to have it ready for the next arrival ) insert in suitcases all clothing and personal effects of each guests and to deposit all in an established place
3- At check out the Customer must bring the keys back to the reception located at Santa Croce 515 , otherwise the Customer shall return the missing key at his/her own expense . If keys are missing after the guest’s check out and the guest does not send them to us a cost of 50,00€ will be charged to the guest for the duplication of the key .
LUGGAGE DEPOSIT:
1) Luggage must be picked up before 10:30PM , otherwise they will have to be picked up only the following day.
2) My Ovatta Srl does not take on the responsibility for damage of fragile and perishable items carried by the guests..
3) All luggage must be carefully sealed and labeled. My Ovatta Srl does not take on the responsibility for any loss, damage and theft
4) My Ovatta srl does not take on the responsibility for any loss or damage to guests’ luggage or objects in custody

Others:
1- Every request for extra laundry services or for an additional bed linen is on request and have a surcharge .
2- For your smaller children we can offer a baby cot complete of sheets and blanket at the cost of 10,00€ . We only need you to require it writing us at the moment in which you’re booking the apartment or at least 2 days before arrival .
3- In respect of the neighborhood we require to all our guests to respect condominium’s times applicable all around Venice : please do not disturb from 9pm to 8am and from 1pm to 4pm . In case those hours are not respected and as a result of complains from the neighborhood or other guests , penalties are up to 500,00€ . Those hours must be respected in all adjacent spaces or of relevance of the apartment (gardens , terraces , balconies , common areas , stairs etc…)
4_ All guests arriving in Venice must be registered at the police and the number of guests must respect the exact capacity of the apartment : in case that the costumer for his/her own initiative hosts friends and /or relatives without giving any communication to the structure the company My Ovatta srl will not be responsible for any penalties charged to the guests .
5_ Being that all around Venice there are specific rules for the disposal of waste , Customers are required to respect those regulations posted inside the apartment .
6_ Any sanction that My Ovatta srl should receive for the improper behavior of the Costumer during his/her stay in our apartment will be charged to the Customer .
7_ In case of no show the Customer will be charged the full amount of the reservation .
8_ Within 12 hours from check in , the Customer is required to notify My Ovatta srl any defects in the equipment supplied , any breakages or damage found in the apartment , any malfunctions installations or appliances and anything that the guest thinks is not appropriate to what he/she booked . Such notice must be sent in a written form to our maintenance assistance (information for this assistance are present in the internal of the documents that the check in assistant will give you during the check in )
9_ Booking our apartment the guest accepts the house’s rules and declares to have note and approved what indicated in above house’s rules


Annulations

Cet hôte applique des conditions d'annulation strictes

Si vous annulez jusqu'à 30 jours avant le voyage, vous recevez un remboursement intégral. En cas d'annulation au cours des 30 jours précédant le voyage, vous recevez un remboursement à hauteur de 50 % du prix à la nuit. Les frais vous sont remboursés intégralement.


Disponibilité
La durée minimum de séjour pour cette annonce peut varier.
Ajoutez vos dates de voyage pour voir plus de détails.

25 commentaires

Précision
Communication
Propreté
Emplacement
Arrivée
Qualité-prix
Profil utilisateur de Didier
mai 2017
Aucune mauvaise surprise , ce que nous avons loué correspondait bien à nos attentes . Très positif
Profil utilisateur de My Ovatta
Réponse de My Ovatta :
thank you Hope to see you again! My Ovatta
mai 2017

Profil utilisateur de Lindsay
décembre 2016
ATTENTION avec les horaires de check in : Il est dit de 15h à 20h sur l annonce. Or l hôte nous a imposé de venir à 14h!! Après nous avoir demandé les informations sur notre arrivée (horaire, référence de vol...), l hôte nous a proposé 14h. Je lui ai dit que ce n était pas possible pour nous mais qu on pourrait le faire avant 20h, vers 19h30. L hôte nous a dit que ce n était pas possible avant 21h. J ai dit que j étais d accord mais sans payer les frais supplémentaire de 40 euros pour une arrivée après 20h. Il a refusé et nous a dit c est 14h ou 21h mais il faut qu on paie les 40 euros !! Aucune communication et flexibilité possible. Et une quasi obligation de payer un supplément de 40 euros ! En fait il décide du check in en fonction de son emploi du temps mais pas du client. Surtout il ne respecte pas les horaires cités dans l annonce : Soit à partir de 15h . De plus, il utilise nos informations personnelles d arrivée pour décider tout seul de l horaire. Si j avais su j aurai dit que j arrivai en à 19h...comme ça nous aurions pu avoir un check in entre 19h et 20h. Il prétend aussi un problème de disponibilité d' enregistrement de caisse. Or c est une personne qui nous donne les clés de l appartement et prend le liquide pour les taxes. Donc pas de caisse enregistreuse !! Impossible de modifier aussi notre reservation . Il refusait toutes nos propositions.Traiter les clients de cette façon est honteux. Heureusement air bnb a gentiment payer les 40 euros a l hôte directement.

Profil utilisateur de Ran
août 2017
整体还是不错的
Profil utilisateur de My Ovatta
Réponse de My Ovatta :
Thank you ! Hope to see you again ! My Ovatta
août 2017

Profil utilisateur de Aparna
août 2017
The apartment was fully equipped with all amenities needed and was right near the Station. would recommend this place.

Profil utilisateur de Charmi
juillet 2017
We loved the apartment. It was clean, and everything was set out nicely. The pictures match the place. However, a couple things. The directions to the check in weren't clear and it took us 40 minutes to find the place. For reference, they are across the street from 496 Piazzale Roma. We had to ask at least three people to help guide us. The check in is a different address than the actual place you will stay as well, which is fine but just a heads up. Also, the building smells like a broken toilet/sewer. The apartment smells just fine but when you enter, the smell hits you hard. This may be due to the city/rain. Lastly, the apartment is really wonderful and we loved it but just warning again - the ceilings are low so tall people will hit their heads in certain areas! I do recommend this place, however to anyone :)
Profil utilisateur de My Ovatta
Réponse de My Ovatta :
thank you Hope to see you again! My Ovatta
juillet 2017

Profil utilisateur de Arianna
mai 2017
The apartment number 5 is comfortable, extremely central yet quiet. Check-in was on time, as scheduled, and the apartment was fully equipped with everything a guest might need. Entirely renovated and refurbished, the apartment was impeccably clean. It's definitely worth its way on top of the staircase!
Profil utilisateur de My Ovatta
Réponse de My Ovatta :
thank you Hope to see you again! My Ovatta
mai 2017

Profil utilisateur de Josh
mai 2017
Was as described on Airbnb. Communication was great, we where even running 15/20min late and the contact waited for us. Only down side was the shower head wouldn't stay up but nothing a bit of electrical tape couldn't fix. Was very clean and affordable for Venice. Would highly recommend
Profil utilisateur de My Ovatta
Réponse de My Ovatta :
thank you Hope to see you again! My Ovatta
mai 2017

Cet hôte a 500 commentaires pour d'autres propriétés.

Voir d'autres commentaires
Venise, ItalieMembre depuis août 2016
Profil utilisateur de My Ovatta

Ciao,

Taux de réponse : 100%
Délai de réponse : Moins d'une heure
L'adresse exacte est communiquée uniquement lorsque la réservation est confirmée.
Logements similaires