Two large living areas with plenty of room to spread out. Wireless SONOS speakers to play your music. Large TV with cable.
PINDARI - 7 bedroom, sleeps 26!

Logement entier

16 voyageurs

7 chambres

16 lits
Veuillez entrer le nombre d'adultes.
Adultes
1
Veuillez entrer le nombre d'enfants.
Enfants
De 2 à 12 ans
0
Veuillez entrer le nombre de bébés.
Bébés
- de 2 ans
0
16 voyageurs au maximum. Les bébés ne sont pas pris en compte dans le nombre de voyageurs.
Vous ne serez débité que si vous confirmez
Abordable, 7BR loge rustique qui dort 26! Parfait pour les grands groupes ou les familles multiples qui veulent skier, assister à des mariages et des événements Mad River Valley, ou profiter des couleurs vibrantes d'automne. C'est le charme rétro des années 60 qui est confortable et confortable. À seulement 2 minutes en voiture de Mad River Glen et à 10 minutes de Sugarbush. Les améliorations de 2016 incluent une nouvelle salle de jeux avec table de foot et fléchettes, système de son sans fil, réveil de cuisine, chambre supplémentaire (7ème).
translated by Google

Affordable, 7BR rustic lodge that sleeps 26! Perfect for large groups or multiple families that want to ski, attend weddings and Mad River Valley events, or enjoy the vibrant Fall colors. This is retro 60's charm that is cosy and comfortable.

Only 2 minutes drive to Mad River Glen and 10 minutes to Sugarbush.

2016 Improvements include new Games Room with foosball table and darts, wireless sound system, kitchen touch up, additional (7th) bedroom.

Le logement

Pindari a sept chambres, trois escalier et quatre en bas. Cinq chambres ont deux lits superposés chacune; Une chambre a un lit double avec un lit superposé, une chambre a deux singles qui peuvent être réunis en tant que roi. La cuisine et les salles à manger sont bien équipées pour les grands groupes. Cela comprend un grand poêle à gaz à cinq brûleurs, un lave-vaisselle et 1,5 réfrigérateur, deux micro-ondes, deux grille-pain et une cafetière. La cuisine et les salles à manger sont équipées pour couvrir 24 personnes. Une petite salle à manger se trouve six (6), et l'autre salle à manger comporte deux tables qui suppriment douze (12) totalement. Il y a deux espaces de vie attenants. Un avec un grand téléviseur LCD / DVD assied 12+, un autre assis 6. Des chaises pliantes supplémentaires sont disponibles pour les grands partis. Il y a deux salles de bains à l'étage et trois salles de bains en bas. Un lave-linge et un sèche-linge sont disponibles pour la location à la semaine.
translated by Google

Pindari has seven bedrooms, three upstairs and four downstairs. Five bedrooms have two bunk beds each; one bedroom has a double bed with one bunk bed, one bedroom has two singles that can be put together as a king.

The kitchen and dining areas are well equipped for large groups. This includes a large five burner gas stove, a dishwasher, and 1.5 refrigerators, two microwaves, two toasters and a coffee maker. The kitchen and dining facilities are stocked to cover 24 guests.

One small dining area sits six (6), and the other dining area has two tables that seat twelve (12) altogether.

There are two adjoining living areas. One with a large LCD TV/ DVD sits 12+, another sits 6. Additional fold-up chairs are available for larger parties.

There are two bathrooms upstairs and three bathrooms downstairs.

A clothes washer and dryer are available for weekly rentals.

Accès des voyageurs

Les codes PIN sont fournis pour un accès facile, 24 heures sur 24 et 7 jours sur 7 au PINDARI lodge, un hangar séparé pour le stockage des skis et les chambres en bas. Toutes les salles de séjour et les chambres attribuées à votre taille de groupe sont à votre disposition. Pindari est seulement laissé à un groupe à la fois.
translated by Google

Pin codes are provided for easy, 24/7 access to PINDARI lodge, a separate shed for storing skis, and the downstairs bedrooms.

All lodge living areas and the bedrooms allocated for your group size are yours to enjoy. Pindari is only let to one group at a time.

Échanges avec les voyageurs

Nous vivons en Australie, mais nous sommes heureux d'être contactés par courrier électronique. Nous vérifions avec vous le premier soir d'arrivée pour confirmer que tout va bien. Nous serons heureux d'appeler si une question urgente concernant le lodge se pose. Notre gestionnaire de la propriété locale couvre toutes les situations d'urgence. Comme nous commençons tout à l'heure, vos commentaires et suggestions sont grandement appréciés.
translated by Google

We live in Australia, but are happy to be contacted by email. We check in with you on the first evening of arrival to confirm everything is OK. We will gladly call if an urgent matter concerning the lodge arises. Our local property manager covers all emergencies.

As we are just starting out, your feedback and suggestions are greatly appreciated.

Autres remarques

PRIX VEUILLEZ NOTER: LES PRIX NE SONT PAS INCLUÉS DES LINGE ET DES CHAMBRES SUPPLÉMENTAIRES (voir ci-dessous). Nos membres du lodge préfèrent les prix basés sur le prix le plus bas possible. Les prix indiqués sont pour les groupes qui apportent leurs propres draps et serviettes. Cela aide à réduire les prix car le nettoyage est l'un de nos coûts les plus élevés. Si votre groupe souhaite des draps, les frais supplémentaires sont: Linge de lit uniquement / Serviettes BYO est de 10 dollars par personne par séjour Linge de lit et serviettes est de 12 dollars par personne par séjour Un lave-linge et un sèche-linge sont disponibles. ALLOCATIONS DE CHAMBRE: Veuillez noter que le nombre de salles attribuées est basé sur environ trois personnes par pièce. Si vous préférez plus de chambres que celles indiquées ci-dessus, les frais sont de 45 $ par chambre par séjour. Cela permet de couvrir les coûts de nettoyage supplémentaires et conserve l'hébergement et les prix raisonnables. Le nombre de salles attribuées est basé sur ce qui suit: 1 - 6 personnes = 2 chambres 7 - 9 personnes = 3 chambres 10 - 12 personnes = 4 chambres 13 - 16 invités = 5 chambres 17 - 20 invités = 6 chambres 21 -26 personnes = 7 chambres FRAIS DE NETTOYAGE Les frais de nettoyage sont les dépenses les plus importantes pour les locations. Afin de garder les taux de lodge et les frais de nettoyage abordables, les groupes devraient effectuer un nettoyage général au moment du départ. La règle générale de "Laisser comme vous l'avez trouvé" s'applique. Pour éviter des frais de nettoyage supplémentaires, assurez-vous que la liste de contrôle de nettoyage est terminée. Le nettoyage implique; * Tous les plats sont lavés et rangés, * Et tous les lits doivent être dépouillés par les invités et les draps rangés sur un lit. * Les espaces de vie doivent être rangés. CHECK IN / CHECK OUT L'enregistrement est à 16h00 sauf disposition contraire. Check Out est 10:30 AM sauf disposition contraire.
translated by Google

PRICING

PLEASE NOTE: PRICING DOES NOT INCLUDE LINENS & ADDITIONAL ROOMS (see below).

Our lodge members prefer pricing based on the lowest possible price. Prices shown are for groups that bring their own linen and towels. This assists in keeping prices down as cleaning is one of our largest costs.

If your group would like linens the additional charges are:

Bed Linens Only / BYO Towels is 10 dollars pp per stay
Bed Linens and Towels is 12 dollars pp per stay

A washing machine and dryer are available.

ROOM ALLOCATIONS:
Please note the number of rooms allocated is based on approximately three people per room. If you prefer a more rooms than indicated above, fees are $45 per room per stay. This helps cover the additional cleaning costs and keeps lodging and prices reasonable.


The number of rooms allocated is based on the following :
1 - 6 Guests = 2 Rooms(URL HIDDEN) 9 Guests = 3 rooms
10 - 12 Guests = 4 rooms
13 - 16 Guests = 5 rooms
17 - 20 Guests = 6 rooms
21 -26 Guests = 7 rooms

CLEANING FEES
Cleaning fees are the single largest expense for lettings. In order to keep the lodge rates and cleaning fees affordable, groups are expected to conduct a general clean when departing.

The general rule of "Leave it as you found it" applies. To avoid additional cleaning charges, please ensure the cleaning checklist is completed. The clean entails;
* all dishes are washed and stowed away,
* and all beds need to be stripped by guests and sheets stowed on one bed.
* living areas need to be tidy.

CHECK IN / CHECK OUT
Check In is 4:00 PM unless otherwise arranged.
Check Out is 10:30 AM unless otherwise arranged.


Couchages
Chambre 1
2 lits simples
Chambre 2
4 lits superposés
Chambre 3
4 lits superposés
Chambre 4
4 lits superposés
Chambre 5
4 lits superposés
Chambre 6
4 lits superposés
Chambre 7
1 lit double, 2 lits superposés

Le logement
Salles de bain : 4.5
Chambres : 7
Lits : 16
Arrivée : À partir de 16:00
Départ : 10:00
Type de logement : Logement entier

Équipements
Internet
Internet sans fil

Prix
Voyageur supplémentaire $44 CAD / nuit après 4 voyageurs
Frais de ménage $229 CAD
Caution $1526 CAD
Réduction à la semaine : 20%
Tarif week-end $254 CAD / nuit
Communiquez toujours via Airbnb
Pour protéger votre paiement, ne transférez jamais d'argent et n'établissez pas de contact en dehors du site ou de l'application Airbnb.
En savoir plus

Règlement intérieur
Non fumeur
Ne convient pas aux animaux
L'entrée dans les lieux se fait à partir de 16:00

Pindari is only booked to one group at a time. Please refer to info regarding pricing, linens and the number of rooms allocated based on group size. Cleaning is our largest cost. Pricing is based on BYO Linens & Towels. Linens Only or Linen & Towels are available at an extra charge. Rooms are allocated based on 3 people per room, rounded down. Additional rooms are $45 per room to cover additional cleaning.

Pindari is a ski club and at least one guest must join. The $10 fee is included in your first night's fee. Club members get first choice on ski bookings each year. Unless otherwise advised the person making the booking becomes a member.

Absolutely no smoking in the lodge.

Sorry no pets.

Please be mindful of tenants in the adjacent building and keep noise low when arriving and leaving at night.

For safety reasons, young children under 12 are to sleep in lower bunks.

Check-out by 11 AM unless prior arrangements are made and an incoming booking is not arriving that day. Late check-out to 5:30PM is $12pp.


Annulations

Dispositif de sécurité
Détecteur de fumée
Détecteur de monoxyde de carbone
Kit de premiers secours
Fiche de sécurité
Extincteur

Disponibilité
Séjour de 2 nuits minimum.
À partir du 11 septembre 2017 - 19 novembre 2017, la durée minimum de séjour est de 1 nuit.

23 commentaires

Précision
Communication
Propreté
Emplacement
Arrivée
Qualité-prix
Profil utilisateur de Joe
septembre 2017
My wife and I got married down at the 1824 on an incredible Labor Day weekend. We stayed at the house for three days. Couldn't ask for a more well kept, at home type atmosphere. Nik and Jane are incredible generous and responsive and it truly did make our big day so much easier. Easier in location yes. But easier, more so, because of how much fun and relaxation we had at the house. Our friends and we will definitely be back for the winter for some skiing and boarding!

Profil utilisateur de Mike
juillet 2017
Such a beautiful quiet place for gathering with friends. If you are planning a bike adventure in the Green Mountains stay here! Love the amount of dishes, toasters and just places to sit and talk. Bunks were super comfortable. Would definitely stay here again!

Profil utilisateur de Meghan
juillet 2017
Rustic, but a good place for a team on a budget! I would recommend.

Profil utilisateur de Henry
juillet 2017
This place is great! We had a whole team staying here for a tournament weekend and the place worked out really well. It had everything we needed to feed and sleep 25 people. Nik was very communicative early on and reached out during the stay to make sure everything had gone smoothly. We will definitely look to stay here if we play in the area again!

Profil utilisateur de Susan
mai 2017
This place is a rustic lodge with room for lots of people. The layout works well for group congregating and meals, and the kitchen is well-stocked. Plenty of hot water as well - our group of 18 never ran out. Host is a great communicator even though not local.

Profil utilisateur de Ben
mars 2017
A great place with character and charm. Perfect for the large group we had. Nik was a great host.

Profil utilisateur de Matthew
mars 2017
Great spacious place close to the mountain.

Nouvelle Galles du Sud, AustralieMembre depuis février 2014
Profil utilisateur de Nik & JaneNik & Jane est un Superhost.

Nik grew up in Vermont and New England; and has always loved its mountains and skiing. Jane grew up in Australia with a love of the beach and travelling. We met on a Greek island and since then have resided in Sydney. We have two, lovely adult daughters.

We are now excited to reconnect to Vermont with Pindari (an aboriginal word for high ground) our Mad River Valley lodge. We love its rustic charm, and hope it will become your Mad River lodge in all the beautiful seasons the valley has to offer.

Taux de réponse : 100%
Délai de réponse : Dans la journée

Le quartier

Logements similaires